Kerajinan ibuku..

Sesuatu yang dibanggakan mengenai ibuku ialah kerajinan dan keseniannya menghasilkan kraftangan yang menarik <3

Tuesday 6 March 2012

Tikar mengkuang pelekat hijau

Hari ni saya nak tunjuk salah satu hasil seni ibu saya yang sedang gunakan di rumah sewa saya.hiks =]



Tadaaaa~ ini la dia. Tikar ini diletakkan di ruang dapur konon nk ala-ala klasik. 



Gambar ini menujukkan corak dengan lebih dekat lagi. Oh ya.Tajuk corak tikar ini ialah 
Corak Pelekat. Konon ala-ala kain sarung pelekat lelaki.

Pelbagai corak lagi yang boleh dihasilkan oleh ibu saya berserta pelbagai warna-warna dan saiz yang dikehendaki. Antaranya corak catur, temose, kepala lalat, klasik dan macam-macam lagi. Saya akan kongsikan gambar tikar-tikar itu nanti. 



Gambar himpunan selepas touched up..hiks






No comments:

Post a Comment