Kerajinan ibuku..

Sesuatu yang dibanggakan mengenai ibuku ialah kerajinan dan keseniannya menghasilkan kraftangan yang menarik <3

Monday 5 March 2012

Blog sinopsis

Assalamualaikum dan salam sejahtera..


Sebagai pengenalan, blog ini diwujudkan adalah diatas peghargaan terhadap ibu saya Fatimah Mesuman yang selama ini ingin berkongsi bersama hasil idea kraftangan-kraftangan beliau yg telah dihasilkan. Ibu saya seorang yang sangat kreatif dan rajin meluangkan masa membuat hasil-hasil kerja tangan yang menarik disamping ia telah menjadi salah satu hobinya. Justeru itu, saya merasa bangga untuk berkongsi hasil-hasil kesenian ini bersama anda sebagai rujukan dan juga jika berminat untuk membuat tempahan. Buat masa ini, saya masih mengumpul gambar-gambar hasil kraftangan ibu, dan pastinya saya akan post dan kongsikan bersama secepat mungkin. 

Tunggu --> >_<

No comments:

Post a Comment