Kerajinan ibuku..

Sesuatu yang dibanggakan mengenai ibuku ialah kerajinan dan keseniannya menghasilkan kraftangan yang menarik <3

Friday 9 March 2012

Hubungi Saya

Untuk pertanyaan dan tempahan, boleh la menghubungi saya terus di ruangan komen blog ini ataupun emel saya s.fairuza@gmail.com . Saya juga senang dihubungi melalui twitter @sfairuza. Penghantaran boleh dibuat melalui pos atau pick up di sekitar Lembah Klang tertentu (mengikut perbincangan). Maklumat nombor akaun, akan saya berikan secara peribadi kepada yang menghubungi untuk membuat tempahan..

Terima Kasih.. >o<


E-Business card





3 comments:

  1. klu nk request tempahan porch net book benang kait yg ade pemegang leh x????

    satu hal lg.....sape amik cekak yg aku dh cop hri tu??????

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahniah dan terima kaseh! kamu org petama komen! ye sgt boleh.sila nyatakan warna n saiz nya.nak mix kaler pon boleh..ke nk hentam..?..ala2 suprise gettew... cekak kamu di bilik saya besame cekak2 laen.go!

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete